3. Stappen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen Kasteren - WaarBenJij.nu 3. Stappen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen Kasteren - WaarBenJij.nu

3. Stappen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

30 Maart 2015 | Australië, Sydney

'Dit nog helemaal aanpassen

Oprit maken

M'n eerste baantje! Nadat ik was afgebeld voor mijn tuinier baantje kwam een man binnen gelopen om te vragen of ik een half dagje wilde helpen.
Het resultaat een mooie oprit en weer paar dagen gratis overnachten :)

Asylum & side bar

Vanuit Collaroy (Sydney) dichter naar het centrum verhuist, verlost van alle Nederlanders naar een nieuw hostel genaamd Asylum.
Meteen slechte eerste indruk van de mensen bleken het toch super chille mensen te zijn en gingen met z'n alle op stap. De volgende dag was een super grote club aan de beurt om het echte stapleven te proeven in het grote Sydney
.

Wandeling Sydney & Auto

Ondertussen wilde we ook nog heel Sydney ontdekken dus gingen we met z'n 5 Sydney in om alles te verkennen en de mooiste plekjes te zien. Nooit dacht ik dat ik ging genieten van prachtige bomen en goeie natuur maar de parken door Sydney zijn zeker een aanrader. Het Opera House bleek op de foto's mooier te zijn dan van dichtbij maar het uitzicht op de Harbour Bridge maakte alles goed :). Na 7 uur lopen was t weer tijd om terug te gaan.

De volgende dag gingen we kijken voor een auto want ik was mee gevraagd om met de auto rond te gaan reizen. Na 2 bezoekjes was t al raak en de holden commodore was een feit. Nu nog paar dagen in Sydney en dan kan de reis beginnen!


Ivy

In het gezellige Asylum kwamen we tot de conclusie dat Ivy DE club moest zijn. Aangezien het Pasen was moesten we nog even geduld hebben met de auto tot de gebreken verholpen konden worden (raam kapot en camping spullen nog regelen) en besloten
Sydney nog verder te verkennen. In China Town vonden we leuke markten en een hoop, je raadt het nooit, Aziaten.. daarna naar het museum om te kunnen zeggen dat ik cultureel bezig ben geweest. In de avond waren we klaar om met zn alle naar Ivy te gaan met verschillende muziekstijlen en chille mensen.

Maze & Collaroy

Alweer het 3e hostel, een stuk minder huiselijk maar wel met een goede feeststemming. Ook hier merkte ik weer hoe makkelijk het ging om mensen te leren kennen en een gezellige avond te hebben met mensen uit Hong Kong, Duitsland en Australië.
Na 1 nacht hadden we het grote hostel wel gezien en besloten weer terug te gaan naar het eerste hostel waar nog veel mensen van ons groepje waren waarmee we waren gekomen. Na een top avond waren we klaar om aan de reis te beginnen, dachten we.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 2356

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 13 Augustus 2015

Mijn backpack avontuur

Landen bezocht: