2. Verkenning Sydney - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Jeroen Kasteren - WaarBenJij.nu 2. Verkenning Sydney - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Jeroen Kasteren - WaarBenJij.nu

2. Verkenning Sydney

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

27 Maart 2015 | Australië, Blue Mountains

Het begin van de reis staat grotendeels in teken van Australian Backpackers, de organisatie waarmee ik ben gegaan. We moestten er dan ook meteen aan geloven om Sydney door te lopen om vanalles te regelen. Gelukkig eerst even de kater eruit waaien op de ferry om vervolgens bij de bank een Austrlische bankpas regelen. Het werd meteen duidelijk dat Sydney een plek was waar ik nog even wilde blijven, om nog wat beter de sfeer te proeven, de parken te zien, het centrum te bekijken en natuurlijk het nachtleven vieren. De volgende dag was het meteen maximaal genieten van één van de mooiste plekken van Australië. Als een stel fotogeile chinezen werden meteen de mooiste plaatjes geschoten maar helaas kunnen foto's niet beschrijven hoe mooi het is. Het Wild Life park zorgde voor mijn eerste letterlijke aanraking met de kangoeroes en wallabies. Na de lange dag merkte ik hoe slopend het allemaal was en werden de biertjes overgeslagen voor een goede nachtrust (word ik volwassen?). De volgende dag was de 'chil' dag. Het eerste echte backpackers gevoel bij de openbare bbq met mensen van over heel de wereld met lekker muziek en dansende mensen overal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 2368

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 13 Augustus 2015

Mijn backpack avontuur

Landen bezocht: