1. Op naar Australië voor paar maandjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen Kasteren - WaarBenJij.nu 1. Op naar Australië voor paar maandjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen Kasteren - WaarBenJij.nu

1. Op naar Australië voor paar maandjes

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

24 Maart 2015 | Australië, Sydney

Ja daar sta je dan opeens, je backpack op je rug die verrassend klein lijkt als je de rest ziet en een moeder met tranen in haar ogen. Mijn reis naar Australië gaat echt beginnen. Het besef is er nog zeker niet maar door de poortjes lopen van Schiphol voelt heel anders dan een reis naar Turkije of Portugal. De reis was lang maar viel 100% mee, telkens naast iemand anders zitten en prima films laten de tijd vliegen. Bangkok was de eerste stop maar niet lang genoeg om van het vliegveld af te gaan. Het was gelukkig al een groot deel van de reis en onderweg naar Taipei werd de zoveelste 'Chicken and Rice' door onze chinese stewardes geserveerd. In Taipei aangekomen werd de kans om het vakantiegevoel te krijgen je ontnomen door de grauwe stad en het lelijke weer. Na nog 8 uur was het zo ver, we zijn in Sydney. Daar stond je dan met een groep van 24, al niet meer zo, onbekende mede-reizigers en 2 overvrolijke reisleiders. De eerste indruk was meteen top, een prachtig uitzicht over het grote Sydney met het Opera House in de verte.